sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Ajatuksia

Uskomatonta, että en eilen ehtinyt kirjoittaa tai olisinhan minä ehtinyt, mutta autoin ystävää hädässä!
Minulle taikaponini ovat tärkeitä ja teen mitä vain että heillä olisi hyvä olla. En kestä nähdä ketään surullisena.

On tullut myös puhetta siitä, että naisten mieli olisi kuulemma enemmän kasimielisempi kuin miesten?
En ole koskaan ajatellut tuota, mutta eräs miespuolinen henkilö mainitsi tästä. Hän perusteli asian niinkin hyvin, että en voinut uskoa kuinka hyvin hän perusteli asian! Keskustelimme muutenkin naisten ja miesten eroista ja sain jonkinlaisen valaistumisen siitä, että me naiset olemme oikeasti hyvin hyvin hyvin vaikeita!
Ymmärrän jopa itsekkin sen, kuinka epäilevä henkilö olen. Mustasukkaisia naisia ja miehiä on olemassa, kaikki tulevat aina olemaan mustasukkaisia joistakin asioista. Keskustelujen aikana ymmärsin enemmän miesten ajatuksia ja tekoja. Ehkä siihen tarvitsee vain "valaistumisen" tajutakseen, että olemme kuin peilikuvia. esim. Mies tarkoittaa hyvää ja nainen ajattelee asian negatiivisesti ja samoin toisinpäin.
Hämmentävää!

Haluaisin myös kertoa tästä minun omasta valaistumisesta, jonka ansiosta olen hyväksynyt itseni juuri sellaisena kuin olen ja sen että en ole enää kylmä ja katkera ihminen. Oloni on ollut kevyt ja viimeinkin RAKASTAN ELÄMÄÄ! Tämä kaikki tapahtui silloin kun minulla oli todella huono olla. Olin täynnä vihaa, katkeruutta ja nämä molemmat kohdistuivat itseeni. Kun katsoin peiliin ja näin itseni aloin usein itkemään. En halunnut nähdä itseäni, sillä se tulisi aina muistuttamaan minua siitä itseinhosta, jota koin.
Vihasin itseäni niin paljon. Kunnes yhtäkkiä tapahtui jotain ja ymmärsin ihan kaiken! Ymmärsin sen että olen uniikki, ei kukaan ole samanlainen tai näköinen kuin minä. Olen aina vihannut poskiani, mutta tämän taikaponimaisen olon jälkeen olen ylpeä niistä! Sivuprofiilistani huomaa, että leukani on aika pieni ja poskeni ovat pyöreät, mutta silti opin rakastamaan sitä mitä joskus vihasin!
Monet naiset kärsivät samanlaisista ongelmista ja haluaisin kertoa heille kaikille, että Sinä olet se yksi ja ainoa! Sinä olet uniikki! Kävelkää ulkona ilman meikkiä, koska silloin sinulla on sellainen meikki, mitä kukaan muu ei saa! Olet oma kaunis itsesi!  

1 kommentti: