perjantai 28. joulukuuta 2012

Haluan

Figuuri kuume iski!
Löysin Kukunorin sivuilta Crow figuurin, 65 cm ja ääni! aaaah, ihana ihana!
Batman löytyy myös.. yyy miksi olen köyhä :<

Kuulin erittäin hyviä uutisia, että minulla olisi mahdollista päästä uuteen asuntoon jo alkuvuodesta!
Tietenkin nyt hihkutan sitä ja kaikki menee pieleen. Olen sisustanut asuntoni päässäni ja tehnyt listan mitä sinne ostaisin, ehkä pitäisi rauhoittua. Toivottavasti kaikki menee hyvin! Pääsen ehkä ystäväni Miran naapuriksi, hohohoo, varo Mira, et pääse minusta eroon!

Minulle on iskenyt kauhea paniikki tulevan tatuointini suhteen, en vaan osaa ajatella että saan sen ja nyt se on mahdollista! aaaaaaa... jänskättäää!

Ei minulla kauheasti ollut kerrottavaa, koska elämäni on tylsää.

1 kommentti:

  1. HAHAH vai sun elämä on tylsää?! Ja höpöhöpö! ;D Ja eipä tuo haittaa, ettei susta eroon pääse! Parempi vaan, et muutat lähelle! :)

    VastaaPoista