tiistai 18. joulukuuta 2012

olisin pinkin värinen muumi


     Siinä ne minun pienet heräteostokset ovat <3


Tunnen itseni hyvin tylsäki ihmiseksi, koska minulla ei ole mitään kerrottavaa. Olen tuijottanut tuntikausia
kuinka ihmiset tekevät piloja tai muuten vain mokailevat. Vahingonilo on paras ilo? Taitaa pitää paikkaansa minun kohdalla. Youtube sinä ihana kun ruokit minua videoillasi.


Ajattelin todellakin antaa itselleni aikaa laittautua ja olla taas todellinen pakkelinaama, mutta olen liian laiska tekemään mitään. Olen jaksanut vain unelmoida muumien elämästä. Talvella ei tarvitsisi kärsiä kaamosmasennuksesta ja saisit syödä pannukakkuja joka päivä.

Aivoni käyvät jälleen kierroksilla... Kaikki on niin ihanan sekavaa ja tuntuu kuin minut olisi upotettu vaahtokarkin sisälle! Keho lamaantuneena, mutta silmät vetävät omaa hullua tahtiaan sinne sun tänne.

Eilen olin leikkinyt taikaponia 7 vuotiaan pikkuisen kanssa, juonut energiajuomaa/kahvia ja saanut tavata vanhoja tuttuja pitkästä aikaa. Sain myös ensimmäisen joululahjani <3 suklaarasian ja pikkuisen tekemän kortin! Olin aivan otettu ja onneissani! <3
Sain myös jälleen kuulla siitä kuinka outo olen ja että olen aivan sekaisin. Ihmiset eivät vain välillä ymmärrä omituista maailmaani, niitä ihania taikaponejani. Jospa nyt vain lähtisin tekemään jotain hyödyllistä eli leikkimään prinsessaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti